Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.
Share |

Cerita Blog Sengal

Blog nie di ciptakan untuk sengal ke atau nama jer sengal.. tapi tak tau sengal ke tak.
Penulis pun tak sengal.. Hanya saja mengengalkan blog nie.
okey la kita abiskan citer sengal kat sini.
Hari ni kepala stress sangat entah.. nak marah jer apa yang berserabut kat kepala aku nie.. tak juga menyerabutkan. aku nie cepat sangat emosi naik darah melenting tak tentu pasal, kenapa aku?
entahlah biar lah kemarahan ku reda sendiri. citer sal blog pulak, tiap hari aku check blog aku.. tiap ari nak cari idea nak buat artikel, belajar buat blog masih jugak tak memuaskan.
Apa -apa pun kena sabar kualiti baru kuantiti, maksud aku pengunjung blog la,
Blog aku tak secantik blog orang lain.. masih banyak kena belajar
Trafik dan atikel kat dalam tu penting..
Ader yang nak share buat tips bisnes online dengan aku leh tinggalkan komen atau nak share pasal buat blog boleh jugak tinggalkan komen.. ok

No comments:

Post a Comment